tisdag 14 juni 2011

Promenera Mera med Ramlösa

Godmorgon allihopa! Jag vill starta dagen genom att tipsa om ännu en sak som kan öka motivationen att gå ut och röra på sig! Ramlösa har skapat en mobilapplikation som gör det möjligt för alla privatpersoner att skänka vatten till afrika. Genom en GPS-funktion i applikationen bidrar man med rent vatten till världen – varje gång man rör på sig! För varenda kilometer man går, springer eller cyklar skänker Ramlösa en liter rent vatten till olika vattenprojekt i Afrika. På det här sättet kan Röda Korset fortsätta sitt viktiga arbete i utsatta delar av världen. Fortsätta se till så att människor har rent vatten att ge till sina barn. Rent vatten att laga sin mat med. Och rent vatten att tvätta sig med.

Ut och rör på fläsket du också så får Afrika rent vatten!!
Du kan ladda ner Appen gratis i App-Store
Ramlösa Pole2Pole





2 kommentarer:

  1. Vilken grej! Måste komma ihåg att ladda ner den!

    Sv. Den är inte tandrelaterat, min utväxt. Den sitter liksom i kindhålan och det är en köttig utväxt som jag ibland råkar bita sönder eller till o med biter av bitar ifrån. Inte skönt.
    De behöver troligtvis bara skära bort den o analysera den men eftersom den är så besvärlig och nu har jag haft den i snart 1 år så ansåg tandläkaren att det var akut...

    SvaraRadera
  2. Snacka om motivationsfaktor! hejja! Hejja!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar