torsdag 30 juni 2011

Totala aktiviteter Juni

Jag trodde denna månaden skulle bli bättre än förra, vilket den visserligen blev ifall jag räknar antal kilometer. Men däremot antal aktiviteter är ju väldigt lågt! Jag var endast ute och joggade 4 gånger denna månad. Jo visst har jag varit sjuk i två veckor så jag inte kunnat jogga då men jag hade ändå hoppats på att jag skulle göra fler aktiviteter och röra på mig mer! Jag är i alla fall nöjd med att jag slog mina kilometer, för det har jag som mål varje månad att "vinna" över mig själv varje gång. Så hälften av målet avklarat i alla fall.

April



Totalt antal aktiviteter: 8
Löpning: 2
Promenad: 6
Totalt antal km: 30.35

Maj


Totalt antal aktiviteter: 13
Löpning: 9
Promenad: 4
Totalt antal kilometer: 36.16

Juni

Totalt antal aktiviteter: 11
Löpning: 4
Promenad: 7
Totalt antal kilometer: 47.07

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar