måndag 20 juni 2011

40% hos Stockholmsgruppen


Veckans Erbjudande
40% på hela sortimentet!
Ange kod: GANT
Valfritt pris ur Goodiebagen
Två av er som utnyttjar erbjudandet kommer få välja valfritt pris ur Goodiebagen.
1 valfri produkt: Den första personen som utnyttjar erbjudandet
 1 valfri produkt: En slumpvis vald vinnare


Passa på!!!
Utöver det underbara erbjudandet så erbjuder nu Stockholmsgruppen ett sommarerbjudande där du får fem av deras riktigt bra och underbara produkter. (Jag har dom själv så jag går i god för att dom är jättebra) för endast 200 kr. Sen så är det ju 40% på det så alla dessa 5 produkter för endast 120 kr. Det är ju SJUKT billigt!!! Så köp till din mamma, till din syster, till din kompis, till födelsedagar, julklappar, årsdagar. Ja till varenda tillfälle helt enkelt. Passa på!!


Tack Stockholmsgruppen
Jag vill ge ett stort tack till Stockholmsgruppen som har gett mina läsare detta erbjudande. Detta är ett otroligt bra erbjudande! Sommarerbjudandet är alldeles för bra för att vara sant och även fast jag redan har alla dessa produkter har jag redan beställt två sommarpaket. (Det är skönt att ha och lägga i presentlådan här hemma)!

10 kommentarer:

  1. Wow vilket erbjudande!


    Om du vill får du gärna vara med i min goodiebag tävling jag har på bloggen:
    http://beabofink.blogg.se/2011/june/goodiebag-tavling.html

    SvaraRadera
  2. Ja erbjudandet är helt otroligt! :) Jag blev själv chockad. Produkterna är underbara också, vilket gör det hela ännu bättre :) Passa på att köpa för erbjudandet gäller endast denna veckan. Perfekt present:)

    SvaraRadera
  3. Jag var in nyss, och skulle beställa. Men summan blev ju ändå över 300:-...?

    SvaraRadera
  4. Nu har jag beställt!!! Kram Annika Granberg

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset! Jag har beställt igen även fast jag beställde förra veckan...

    SvaraRadera
  6. Jag beställde tidigare idag, med lite tur var jag först ;) I vilket fall så är det ett sådant bra erbjudande att det är vinst bara det. Alltid kul att prova något nytt :D

    SvaraRadera
  7. har försökt beställa nu flera gången MEN sidan hänger sig så fort man ska "conferm order" så det funkar liksom inte...får försöka igen imorgon antar jag...Trist bara när man kan vinna från goodiebagen om man är tidig och beställer så funkar inte deras sida.

    SvaraRadera
  8. JessicaH. Testa igen imorgon. Priset för den som var snabbast blev taget endast 3 minuter efter jag publicerade inlägget så det hade varit kört ändå. Men priset för en slumvis vald vinnare kan alla vinna oavsett när man beställer.

    SvaraRadera
  9. Tack så jättemycket för denna värdefulla rabatt! Har beställt två sommarerbjudande av dessa kvalitetsprodukter. Precis sånt jag gillar! Hoppas många har råd utnyttja det!

    Billigare än taxfree tror jag, där jag precis beställt av en, som är på resa.

    SvaraRadera
  10. beställde två paket nyss, längtar redan :D

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar