torsdag 16 juni 2011

Musik som berör






Godmorgon! Wille har kommit ur fas igen med nattsömnen, hela dagen blev knäpp i Måndags när vi var i Kumla. Efter det har vi inte riktigt kommit i fas än. Så nu vaknar han om nätterna igen och äter. Så nu försöker vi helt enkelt varje dag att komma i fas igen. Det märks att Wille är en känslig kille. Det ska vara som det alltid är annars rubbas han sömn. Det är väl bara att kämpa på helt enkelt.

Jag hittade denna låt som jag blev helt knäsvag av. Otroligt fin. Jag älskar Musik som Berör,

2 kommentarer:

  1. Ett musiktips är då Chris Medina - What are words, skitfin låt! Han sjunger om sin tjej som var med i en bilolycka och blev hjärnskadad och utvecklingsstörd, två månader innan dom skulle gifta sig.. superfint!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar