lördag 11 juni 2011

Tjat om sömn, never again

Godmorgon!
Ni måste ju börja bli trötta på mitt tjat om Willes sömn. Förr bara jag skrev att han aldrig sov, och det var väl det enda jag pratade om också. Och nu är det enda jag skriver om att han sover så bra, och det är i princip det enda jag säger också :) Men åh det är ju såååå skönt så jag tänker skriva om det idag igen. Men sen lovar jag att jag inte tänker nämna Willes sömn något mer om det inte sticker ut från det vanliga. Inatt sov han från 20.00 till 8.30 utan att vakna. Tadaaa. Underbart.

Igår kväll jobbade jag på Strömpis, det var Studenten och jag trodde alla skulle till Frimis men det blev ändå rätt så mycket folk över till oss och det var härlig stämning och vi hade roligt vi som jobbade. Det är läskigt när man börjar bli så "gammal" så man glömmer av att folk tar studenten. "Gör folk fortfarande det?" känns det nästan som. Mammor och Pappor cyklar i sina vita byxor och finskjortor till deras barns skolavslutningar, och sen kommer jag på att det kommer jag också göra om några år! Det är ju galet! Om 6 år cyklar jag till Willes första skolavslutning. Mysigt :)

Idag ska jag jobba på Strömpis igen. Är det någon som ska dit idag då?

1 kommentar:

  1. Jag tycker inte alls att du "tjatar" om hans sömn.
    Du skriver ju det du tänker på, och är det sömn (och det är det ofta när man har småbarn ;) ) så skriver du självklart det på bloggen :)
    Inget konstigt eller jobbigt alls.
    Skulle du/nån skriva vartannat inlägg om BARA sömnen, då kanske man skulle bli lite less.
    När N var mindre så skrev jag nog tyvärr väldigt mycket om sömnen..för han sov varken bra på natten eller dagen. Sömn var det enda jag tänkte på HELA dagarna. När han skulle sova, hur jag skulle söva honom, vad jag skulle göra för att han skulle bli nog trött och sova längre osv osv osv..

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar