måndag 13 juni 2011

Shoppat

Igår passade jag och Magnus på att shoppa lite sommarkläder till Wille. Det råkade bli lite kläder till oss också, man måste ju unna sig lite nu när man fått tillbaka på skatten! Här nedan ser ni dagens fynd! Allt köpt på HM för en total summa av 1000 kr. Väldigt billigt för så mycket kläder! Jag tror jag ska gå en vända till imorgon också faktiskt :) Det ser ju väldigt orättvist ut i mängd av kläder eller hur?

Kläder till Wille


Kläder till Magnus


Kläder till Erika

3 kommentarer:

  1. Mycket fint! Men orättvist fördelat :D klart du måste köpa lite mer till dej, hehe. Den där klänningen är superfin, har fingrat på den flera gånger. Hoppas du får en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Älskar det där lejonlinnet. KÖpte ett till sonen häromdagen för jag föll totalt när jag såg det.
    Varför görs den inte i vuxenstorlek!?!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar