tisdag 7 juni 2011

Påminna

Jag vill bara på att påminna om lite saker.
Speciellt veckans erbjudande som går ut imorgon!


Swingspark endast 199 kr 
Ange kod: importgrossisten

**********************************************************

Sedan vill jag påminna om Tiger Affisch Auktionen
Den går ut ikväll kl.20.00
Alla pengar går till cancerfonden!

Högsta bud just nu: 150 kr


**********************************************************

Sedan vill jag påminna om HilmaHome tävlingen.
Du kan vinna ett häftigt överkast.
Tävlingen avslutas i Övermorgon.


**********************************************************

Jag brukar annars vara så dålig på att påminna om saker!
Men nu har jag gjort det. Skönt! :)
Glöm nu inte att utnyttja veckans Erbjudande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar