måndag 13 juni 2011

50% på Bäddset Romance

Veckans Erbjudande
Denna vecka har mina läsare chans att få ett romantiskt påslakanset för halva priset! Detta är ett otroligt erbjudande och billigare bäddset av den kvalitén får ni leta länge efter! "Romance" är ett Påslakanset med vacker brodyr och hålsöm i romantisk stil. Underbart tungt och svalt i tidlös design. En klassiker Färg: Vit. Mått: Påslakanset 150x210cm, örngott 50x60cm.. Material: 100 % bomull.Gripsholm Collection Svensk design
Orginalpris 439 kr.
Pris just nu: 219.50 kr!

Rabattkod
Ange kod: "Romance" i kassan för att utnyttja erbjudandet

Valfritt pris ur Goodiebagen
Två av er som utnyttjar erbjudandet kommer få välja valfritt pris ur Goodiebagen. Se till att skriva i "hur hittade du oss" rutan i kassan att du kommer från min blogg så har du chans att vinna. 1 valfri produkt: Den första personen som utnyttjar erbjudandet. 1 valfri produkt: En slumpvis vald vinnare

Mid Season Sale
Titta även genom Annah Of Swedens övriga sortiment! Just nu har dom Mid Season Sale. Med upp till 40% REA. Så passa på!! Inne hos Annah Of sweden hittar ni lantlig inredning,


Tack Annah Of Sweden
Jag vill tacka Annah Of Sweden som gett mina läsare detta underbara erbjudande. Jag hoppas också att ni utnyttjar detta! Som jag skrev innan får ni leta ordentligt (om det ens finns) för att hitta ett bättre erbjudande någon annan stans.

3 kommentarer:

  1. Är det någon som tagit erbjudandet?

    Jag är lite sugen, men funderar... Är det till en enkelsäng?
    Behöver isåfall köpa två :)

    SvaraRadera
  2. Nu har jag köpt TVÅ såna påslakanset!!! Åååh det gjorde lite ont i kassan, håller självklart tummarna på att man får en liten vinst på köpet :)

    kram kram

    SvaraRadera
  3. Tackar såklart för ett kanonbra erbjudande :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar