torsdag 2 juni 2011

Tekniska Problem

Godmorgon!
Tidigare under veckan hade jag tekniska problem på bloggen. I samma veva försvann en del av vinnar-inlägget till Goodiebagen som ni kanske märkt. Det har tagit mig lite tid men nu har jag lyckats återskapa listan över de som vunnit. Jag har nu delat upp det i tre delar så att det inte ska bli samma fel igen. Kommentarsvinnare, Dragninsvinnare och Uppdragsvinnare. Om ni märker att någonting inte ser samma ut som innan, berätta gärna det så jag inte har missat några vinnare.

Natten har varit bra. Wille har vaknat 1 gång vilket jag tycker är helt fantastiskt. Han är en sån solstråle nu så det finns ingenting som är direkt jobbigt. Han är bara så otroligt go och jag och Magnus är som i chock. "Tänk att det kan vara så här underbart att vara förälder!" så sitter vi och säger i soffan och sen kramas vi och svävar iväg på våra rosa moln. Ja. Just nu är verkligen allt underbart. Jag vill gärna vara kvar i denna period läääänge till, men vi anar oro. Wille är snart 8 månader och seperationsfasen närmar sig. Alltså den tid då bebisen förstår att mamma och pappa kan lämna honom när som helst och det finns ingenting han kan göra åt det. Han har redan börjat bli lite gnällig och mammig på kvällen, då får jag knappt titta bort innan han börjar gråta. Så vi förstår att det är nära, och att denna underbara period snart förmodligen kommer vara ett minne blott. Men vi suger in allt detta mysiga så vi har det i minnet när det jobbiga börjar.

Denna gången tror jag det kommer vara lite lättare när det jobbiga kommer för nu vet vi hur lätt och underbart det kan vara. Förra gången Wille kom in i en riktigt jobbig period hade vi ingenting att jämföra med. Det kunde ju faktiskt vara så att det Alltid skulle vara så jobbigt. Det visste man inte. Därför var det svårt att vara tapper och skaka av sig det jobbiga.

Här lämnar jag er med en bild på Wille och hans polare Oliver när dom myser tillsammans här hemma.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar