fredag 3 juni 2011

Surkärringen tillbaka

Nu kommer jag, surkärringen tillbaka känner jag. Även fast jag får i mig mina kolhydraten så blev jag irriterad idag. Varför ? För att jag inte fick mina pringles!!! Jag längtar hela veckan efter Fredag så jag ska få äta mina älskade pringles. Det är min största last just nu. Jag brukar alltid ha 2 cravings, 1 nyttigt och 1 onyttigt. Just nu är det Pringles och Avocado, förra omgången var det jordgubbar och munkar, gången innan det räkor och remikex. Jag är konstig jag vet. Men hur som helst. Det verkar som om mina Pringles (sourcream and onion) är slut överallt! Så idag fick jag tyvärr gå ifrån min pringles tradition och köpa vanliga chips. Kommer ni håg när jag blev sur över att pringles tuben inte var fylld? Chips påsen var ännu värre. Detta var skrattretande. Det var knappt 1/4 med chips i påsen när jag öppnade. Det är ju galet!!

Ser ni chipsen där nere? haha

4 kommentarer:

  1. Det där är ju så trist med chips, men det är ju så för att chipsen inte ska gå sönder för mkt i leveransen:)

    SvaraRadera
  2. Tycker du ska skicka en länk till detta inlägg till företaget.

    SvaraRadera
  3. Skicka till OLW (ser ut som om de är från dem) och be dem skärpa sig... jag hade varit förbannad!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Oj då, det var väldigt lite chips :( vi var på city gross här i skara igår, och de hade 2 rör pringles för 25:-. tänk om man kunnat skicka dem med express till dej! :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar