tisdag 7 juni 2011

One Piece från Chill United

Nu har vi fått hem våra "matchande" One Piece. Magnus blev så avundsjuk på mig när jag fick min förra så han kunde inte hålla sig och nu har han också fått en. Han ville ha en svart och jag ville gärna ha en ny också som jag kan byta med. Dom blir så varma och det är inte så fräscht efter ett tag. Jag tog en Lila. Härligt med lite färg! Och så sköna är dom!!! Ni som fortfarande inte har en One Piece går verkligen miste om någonting!

Men vet ni? Ni kommer ha chans att vinna en på bloggen! :)
Håll utkik så ni inte missar tävlingen.
Lägg till mig på Bloglovin!

Follow I got too much time to kill


På kvällarna när Wille har somnat, då brukar jag och Magnus ta varsin lång dusch och efter det sätter vi på våra One Piece från Chill United och kryper upp i soffan och bara myser! Det är bland det härligaste jag vet. Sen så känner vi oss sådär härligt töntiga som har likadana kläder på oss, som de där paren som har samma träningsoveraller när dom är ute och joggar. Och därför kände vi att vi var tvungna att ta ett kort på oss i våra One Piece. Här nedan följer en underbar bildserie på hur vi nästan ramlar när jag hoppar upp på Magnus, det verkar som Magnus helt glömt av hur tung jag faktiskt är. Haha.

Kolla på bilden i mitten. Det ser ut som Magnus ska explodera! :)

Det bästa med One Piece är att dom passar alla! Till och med Magnus, det trodde vi inte, men XL sitter perfekt på honom som är 2 meter! Jag har M som sitter perfekt på mig, som är 170.  

Just nu har Chill United fri frakt på alla leveranser också.



2 kommentarer:

  1. deras one piece är verkligen sköna! jag har en ljusrosa :) det bästa är att den passar perfekt även nu när jag är höggravid! fast det har varit lite för varmt den senaste veckan,men annars älskar jag att mysa i den :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar