söndag 26 juni 2011

Kung i Köket

Godeftermiddag allihopa. Igår jobbade jag på Strömpis så det blev en väldigt sen kväll och därför har jag tagit en låååång sovmorgon idag :) Magnus och Wille är och shoppar lite just nu medan jag sitter och försöker hinna ikapp med lite saker jag måste göra. Jag ska strax börja med maten och idag ska vi nog äta Tacos. Det var ju midsommar i Fredags så då får Tacosen flyttas. Haha.

Igår bakade Magnus piroger. Magnus gör världens godaste piroger. Dom är himmelska. Smälter i munnen. Åh det är så jag får rysningar bara jag tänker på dom. Men det jag nästan tyckte var bäst med det hela, det var min lilla grönsaksöverraskning. Ser ni den roliga bollen. När jag skulle hugga in i gurkan så föll bollen isär och där i mitten fanns bitar av avocado. Jag älskar avocado och där bara poff så hade jag en bit av himmelsk pirog och sen underbar avocado. Där var min dag gjord :) Tack Magnus för att du är en kung i köket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar