måndag 27 juni 2011

Grill & Vattenpipa

Hejhej! Idag blev det först en skön promenad till sjukhuset för att hämta upp Magnus till jobbet. Sedan gick vi till affären för att handla till kvällens spontan grillning tillsammans med Elin. Vi grillade hamburgare och åt en god potatissallad och coleslaw. Supergott blev det! Till efterrätt var det Elins hemgjorda choklad/polkagris glass med grädde, maränger och jordgubbar. Supermumsigt!! Man måste ju unna sig något gott, det är ju trots allt Måndag. Haha. Jag har lärt mig att detta med bantning funkar inte än. Det går inte. Så tråkigt! Jag gör så att jag helt enkelt får röra på mig dubbelt så mycket. Det passar mig bättre :)Sedan rökte vi vattenpipa också, det måste ju varit flera år sedan jag gjorde det sist, och jag är verkligen en lättviktare nu för tiden. Några blogg och sen mådde jag pyton.  Sen vill jag passa på att dra vinnaren i tävlingen i samarbete med stockholsgruppen också. Grattis!!

Hör av dig till mig
ErikaWilhelmsson@hotmail.com

2 kommentarer:

  1. Okeej! :) du får gärna hjälpa mig och få in folk te mig som kankse vill buda, kan du kanske tips om det på din blogg?? :)

    vill ha in mycke folk för få in pengar till cancerfonden.. tack på förhand!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar