måndag 6 juni 2011

30% på Badanka-kläderna


Veckans Erbjudande
30% på alla "Badanka"-kläder. Finns som klänning, body, T-shirt och Solhatt!
Rabatten är redan avdragen så ni behöver inte ange någon kod.
Länk till Erbjudandet


Valfritt pris ur Goodiebagen
Två av er som utnyttjar erbjudandet kommer få välja valfritt pris ur Goodiebagen. Se till att skriva i "övrigt" rutan i kassan att du kommer från min blogg så har du chans att vinna. 
1 valfri produkt: Den första personen som utnyttjar erbjudandet
1 valfri produkt: En slumpvis vald vinnare


Tack Skummis
Jag vill ge ett stort tack till Skummis som har gett mina läsare detta erbjudande. Jag hoppas ni läsare utnyttjar detta för Badanka-kläderna är ju så himla söta och passar perfekt nu i sommar! Skummis har även massa annat fint så passa på att titta genom deras övriga sortiment nu när ni ändå är där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar