måndag 6 juni 2011

Nya tänder

Godmorgon! Natten har väl varit sådär. Wille har vaknat några gånger och varit lite orolig och vi vet inte varför. Men sånt är det ibland. Det är bara att ta. Magnus tog honom hela natten så det är inte jag som ska klaga:) Nu är Magnus och ger blod på något speciellt vis. Han var tvungen att åka in igår och ta en spruta i magen och ta massa prover. Sedan åker han in idag och så tappar dom honom på blod i 2 timmar. Sen imorgon ska han åka in och ta en till spruta i magen och prover. Så det tar ju lite extra tid men det är ju viktigt att någon gör det!

Imorse hade den andra framtanden kommit ut och precis nu när jag skriver det inser jag att det kanske var därför han var lite gnällig under natten. Hur som helst så är den ute nu och har nu sällskap av 3 tänder i överkäken, två som syns rät tydligt i bilden och sen en till bredvid dom två som inte har kommit ut helt än. Wille försöker ta bort smärtan/kliandet genom att tugga på precis allt som finns i närheten så nu gäller det verkligen att ha ett vakande öga hela tiden så ingenting går sönder och hamnar i strupen.



1 kommentar:

  1. Williams fjärde tand tittade också fram idag, eller det var idag jag kände den iaf :). Den första framtanden där uppe :). Han fick ju tanden på sidan av dem först :p.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar