söndag 5 juni 2011

Vinnare hejbaby & Lunch

Här kommer vinnaren i Hejbaby tävlingen jag hade. Jag hade helt glömt av att utse denne vinnaren och det ber jag om ursäkt för. Jag har så många vinnare hit å dit så jag har svårt att hålla isär er. Men det ser jag som positivt för det betyder helt enkelt att väldigt många människor blir glada :) Grattis till dig!

Hör av dig till mig innan den 15/6 för att få din vinst.
Erikawilhelmsson@hotmail.com

Sen vill jag visa en bild på lunchen vi åt idag, som vi äter alldeles för sällan. Åh vad gott det var. Magnus trodde jag ville ha en fet bakispizza, men det är sånt här jag är sugen på dagen efter. Fräscht och nyttigt ska det vara efter en kväll med öl och chips. Mmmmums. Men nu efteråt skulle det inte sitta fel med lite pringles. Men icke picke!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar