måndag 20 juni 2011

Vinnare valfri produkt från Sötpotatis

3 kommentarer:

  1. Hej igen!

    Jag väljer gärna vinsten med valfria gardiner från textilonnet. :)

    sarina.fredriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Åh är det så att min lilla Jadie har vunnit :D ska genast maila adressen så hon kan glänsa i sin nya tröja sen :D

    SvaraRadera
  3. Hej, vilken fin blogg du har :)
    headern var väldigt söt. HIHI.

    Kan du hjälpa oss lite fort??
    Gilla den här butiken på FB + bilden på min sons får?
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150225995202491&set=o.134948459896859&type=1&theater

    Vill gärna vinna, då priset är en Sulkyvagn.
    Länkar alla som gillat våran bild.
    Så snälla, det uppskattas enormt :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar