lördag 4 juni 2011

Förtitt på erbjudandet v.23

Godmorgon Gormorgon!
Natten har varit underbar. Wille somnade klockan 20, vaknade sedan klockan 6 åt lite och somnade om till klockan 8. Inga problem med sömnen igen alltså och vi njuter och njuter. Strax ska vi ner på stan och jag tänkte köpa mig ett par Converse för ett presentkort jag fick av min syster i födelsedagspresent. Sedan tänkte jag köpa mig någonting jag kan ha på mig på festen ikväll. Vi ska också gå inom telenor och lämna in min mobil för den bara dör hela tiden utan att säga ifrån. Batteriet tar slut på några timmar bara. Någonting måste ha hänt. Sedan är det bara uppladdning för kvällen som gäller. Det ska bli jätteskoj! :)
Här nedan följer veckans erbjudande sponsor för nästa vecka.



Förblick Erbjudande v.23

Nästa veckas sponsor blir Skummis.
Exakt hur erbjudandet kommer se ut får ni se på Måndag.
Här nedan följer lite gobitar ur Skummis sortiment.


 Men ni glömmer väl inte veckans erbjudande?

Swingspark för endast 199 kr.
Perfekt present till den äventyrliga flickan eller pojken!
Kostar 1099 kr hos Toys R us.
Erbjudandet gäller endast till 8/6
Gå till Erbjudandet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar