måndag 6 juni 2011

Slutrea hos HappyLina och shoppa gratis :)


Nu har jag precis shoppat de fyra produkter som du ser på bilden här ovan. Vet ni vad det bästa är? Det var gratis! :) För några veckor sedan vann jag ett presentkort på 250 kr inne hos HappyLina. När jag skulle gå in och beställa för mitt presentkort såg jag att dom nu har slutrea för butiken ska upphöra och dom har 40% REA på allt!! Jag kunde alltså beställa två(!!) Levis t-shirts till Wille (Som kostar 179 kr styck) plus två fina lyktor. För 0 kr!! Ibland har man det bra :) Dessutom får man ytterligare 5% rabatt om man bloggar om detta underbara erbjudande. Så hela 45% rabatt. Det är inte illa det. Är du också en bloggare? Ta kontakt med Happy Lina på info@happylina.se senast 8/6 kl. 24.00 så kan du vara med och få ytterligare rabatt på slutrean.

1 kommentar:

  1. Sv. Ja just ja han fick tänder tidigt det har jag ju läst :). William har också haft sina tänder där nere länge och nu har två där uppe kommit, men har sett att det är vitt på fler ställen :).

    Åh har du gjort det :). Jag väntar med spänning :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar