lördag 6 november 2010

ååååhhh!!

Min syster kommer snart!! Min syster kommer snart!! Min syster kommer snart!! Min syster kommer snart!! Min syster kommer snart!! Min syster kommer snart!! Min syster kommer snart!! Min syster kommer snart!! Min syster kommer snart!! Min syster kommer snart!! Min syster kommer snart!! Min syster kommer snart!! Min syster kommer snart!! Min syster kommer snart!!

Hon har inte träffat Wille än och vi har längtat såååå mycket efter henne! Nu ska det bli spännande att få höra allt om Indien och hur dom haft det där i 3 veckor. Och det ska bli roligt att få se hennes ansikte när hon träffar lillskiten :)

Hör av mig ikväll igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar