lördag 13 november 2010

Wille Halsband


Har fått hem mitt halsband från NimsDesign. Fint va?
Wille, Magnus, Erika står det på berlockerna. Vår familj :)
Berlockerna sitter med klolås så man kan sätta dom lite som man vill. Eller om man vill lägga till någon annan, eller ta bort. Det går att få kedjan i olika längder, jag valde ett kort pga amningen. Blir smidigare då istället för ett långt som dinglar och är i vägen! Sedan fick jag med en matchande ring också.

Detta är verkligen en perfekt julklapp att ge till någon som du bryr dig om och just nu får alla mina läsare 15% rabatt om ni skriver "Mikko" när ni beställer!



http://www.nimsdesign.net/

In och kika! Jättefina andra smycken också.
Passa på att julklappsshoppa nu och utnyttja de 15% du får !! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar