tisdag 16 november 2010

Dotty Mushroom




Jag har väntat så länge för att Wille ska passa in i sin Overall från MeandI. Jag råkade nästan vänta för länge. Idag provade vi och idag passade den! Det var lite långa ben, men lätt att vika upp och det blev precis lika snyggt! Han är byggd som sin far, lång överkropp och korta ben :) Så fin overall i mjuk plysch! Wille såg riktigt retrocool ut:) 240 kronor hos MeAndI HÄR. Det går ju bara inte att motstå deras kläder! Förra veckan hade Eva MeandI party hemma hos henne, tyvärr så var Wille inne i världens skrikperiod just när partyt var så jag hade inte mage att åka hemifrån. Han verkade ha jätteont i magen och var ledsen mest hela tiden, så det vore bara själviskt att åka och shoppa kläder just då kändes det som. Hoppas någon annan har MeandI party snart så jag kan ta igen det jag missade! Då har jag äntligen fått föräldrapenning och barnbidrag också så då kan jag unna Wille någonting nytt och fräckt som exempelvis denna bodyn som matchar hans overall! :)

225 kr



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar