måndag 29 november 2010

Vad är vänskap.

♥ Dag 6 – Vad är vänskap.

Vänskap för mig har alltid varit någonting lätt fånget men också lätt förgånget. Jag kan vara dålig på att höra av mig till personer. Dålig på att ringa, skriva, osv och det klart att man då kan tröttna.Jag har alltid haft lätt för att vara ensam och ibland blir det att jag glömmer av den sociala delen av livet. Jag har alltid haft mycket vänner, och många runt omkring mig. Alltid varit väldigt social med ett stort socialt liv men ändå är jag rätt mycket ensam, och trivs så. De vänner jag har vet att jag finns här, även fast jag inte alltid gör mig hörd. De som inte förstår det, ja de tröttnar helt enkelt och försvinner. Men sånt är livet. Jag känner att riktig vänskap varar även fast man inte ringer varandra på ett tag. Riktig vänskap klarar det mesta. Bekantskaper kommer och går men riktig vänskap består! :)

Detta är vänskap för mig!

3 kommentarer:

  1. Vilket underbart foto ♥............

    SvaraRadera
  2. Jag är precis som dig på den punkten, ganska dålig på att "höra av mig" och umgås jämt och ständigt... trivs också med att vara ensam stora delar av min tid, även om jag självklart också tycker det är härligt att umgås och vara social ibland :)
    Alla är olika helt enkelt och de riktiga vännerna förstår det. :)
    Hoppas ni haft en fin kväll!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar