måndag 8 november 2010

Dagens Outfit

Tänkte börja med en ny kategori för er som är intresserade av Barnmode här på Bloggen. "Dagens Outfit" De store modebloggarna sätter ju ut bilder på sig själva i snygga moderna kläder men eftersom jag har ungefär noll koll på vuxenmode, men jag börjar bli lite hajj på detta med barnmode så tänker jag ta min revansch och se till så min lille är In Style medan hans mamma ser ut som en säck potatis :)


Kolla på min lille Wille i hans nya kläder från Spöket Laban. Ibland måste man unna sig något fint säg! Ack så söt han är. Riktigt härlig mysdress i mjukt och skönt material och mössan passar bra över öronen. Äntligen!! Att det ska vara så omöjligt att hitta en bra mössa? Men denna har i alla fall bra passform så äntligen slipper man problemet som vi haft innan att om mössan ska över öronen har de även varit över ögonen.

Det är storlek 62/68 på dessa kläder och nu sitter dom bra på honom. Min "lille" bara växer och växer:( Roligt i alla fall att få sätta på nya kläder, det är det enda positiva med att han växer. Haha




1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar