söndag 28 november 2010

Julkalendern 2010

Jag har fått en del frågor kring julkalendern och hur den ska gå till. Så här fungerar det. Varje dag kommer en ny lucka öppnas. Varje lucka är fylld med fina produkter sponsrade av företag. Ni behöver varken ha Blogg eller Facebook för att vara med och tävla. Alla kan vara med genom att skriva sin mejl och säga att man vill vara med i tävlingen. Så enkelt är det!! :)

Nu längtar jag tills på Onsdag då jag kan dra igång tävlingarna.
Ni ska få en tjuvkik på vem som sponsrar luckan på Onsdag.


Hoppas ni följer bloggen på bloglovin så ni inte missar några tävlingar.
Kanske kommer det in några extra tävlingsregn då och då :)

God tidig jul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar