måndag 15 november 2010

Måndagslistan

Det är helt sjukt vad tiden går snabbt. Nu när jag skriver en sån här lista varje måndag så märker man verkligen hur tiden rusar iväg. Känns som jag skriver den varannan dag! Denna månaden är jag rätt så trött. Men jag ser fram emot

  • Måndag: Linas matkasse som kommer idag mellan 17-22. Såååå spännande!!
  • Måndag: Tävlingen med Sudio Nele som började idag. Så fina tavlor!
  • Tisdag: Fika med mammamaffian hos Sara i Almby!
  • Onsdag: Astrid fyller 1 år. GRATTIS!!!!
  • Onsdag: Tävling i samarbete med ImseVimse startas. Fint pris!!!
  • Onsdag: Tävlingen om presentkortet hos Runns avslutas.
  • Tosdag: Leka med Annika och William
  • Torsdag:Tävlingen i samarbete med Sumopix avslutas
  • Fredag: Ingenting inplanerat. Lugn och skön dag hoppas jag!:)
  • Lördag: Tävling i samarbete med Nims Design startar
  • Lördag: Tävlingen om ett presentkort hos Bamba avslutas.
  • Söndag: Långpromenad i wadköping om vädret tillåter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar