måndag 1 november 2010

Måndagslistan


Måndagslistan är ett inlägg jag ser fram emot att skriva varje vecka. Jag älskar att få överblick över vad som komma skall. Därför jag kanske älskar kalendrar och idag är jag extra lycklig för det ligger en helt ny kalender bredvid mig, pärmen är av svart skinn och jag brukar ta upp den och bara dofta och smeka den lite. Öppna och kika lite på det nya året. Men än har jag inte skrivit något. Nej än är den helt ny och orörd. Ljuva veckoplanerare. I love you.

Denna Måndag ser jag fram emot


  • Wille har börjat le lite smått, jag tror denna veckan blir den veckan som han börjar le ordentligt och äntligen får man lite respons på det man gör!!
  • Idag får jag dra en vinnare i tävlingen om väggdekoren från paxlux, så passa på att tävla nu innan dragningen sker!!
  • På Tisdag blir det promenadmys med Annika och Sofie!
  • På Tisdag får jag dra en vinnare i tävlingen om presentkort hos Oki-Doki
  • På Tisdag startar även en ny tävling i samarbete med Milk&Milla
  • På Onsdag har varken jag eller Magnus någonting uppbokat. Då ska vi bara vara med Wille och gossa och kanske åka och handla regnställ till mig och vinterskor!!
  • På Torsdag är det fika med MammaMaffian igen hemma hos Annika denna gång.
  • På Fredag startar jag en tävling i samarbete med Kalaspinglan
  • På Lördag drar jag en vinnare i tävlingen om Barnvagnsbandet från Skummis.
  • På Lördag kommer Moster Emmelie och Morbror Jonathan upp från Skövde för att träffa Wille!! Dom har varit i Indien i 3 veckor, åkte dagen efter Wille föddes, så de har inte träffats än. Det ska bli roligt!!
  • På Söndag ska vi slappa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar