onsdag 24 november 2010

Tips från coachen

Jag behöver tips från er läsare!!
2010 börjar gå mot sitt slut och vi raskar in i 2011. Jag längtar verkligen till det nya året. Jag gillar nya år. Det är alltid en chans för en nystart. Även fast man har varit nöjd med det gamla, så är det ju alltid roligt att börja på nytt, även fast livet ser precis likadant ut som innan. Sedan får man ju använda sin nya almanacka, som är så fin och ren i början, men som senare under året fylls och kladdas och suddas och blir som en enda röra. Mm, jag gillar nya år.

Nu vill jag ha DINA synpunkter!!

*Vad vill du ha mer/mindre av i bloggen?
*Vilka företag vill du se sponsra tävlingar/någon speciell produkt?
*Vad tycker du är roligt/bra med din egen blogg? Några tips du kan dela med dig av? Länka gärna till din blogg också, så jag kan gå in och kika!
*Övriga synpunkter

Jag skulle bli jätteglad för alla kommentarer!!!
Hjälp mig att få veta vad du tycker och ge mig tips :)

1 kommentar:

  1. Mycket färre tävlingar/reklam/produktplaceringar. Förlåt mig nu men ibland är det lite som att läsa en postorderkatalog.
    Mer om dig och Wille, det är ju liksom därför iaf jag läser.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar