fredag 19 november 2010

Julkalender 2010

Julen närmar sig med stormsteg och jag kan nu stolt presentera en rolig nyhet för er läsare. Det kommer finnas en julkalender på bloggen i år. Varje dag mellan 1 December-24 December kommer det öppnas en lucka. Varje lucka innehåller en julklapp som DU kan vinna till dig själv eller till någon du håller kär. Tävlingarna pågår under 1 dygn och sedan dras en vinnare. Det enda ni kommer behöva göra för att vara med i tävlingen är att skriva i en kommentar att ni vill vara med! =)

Inom kort kommer ni få se en smygtitt på de företag som sponsrar luckorna. Kanske är just din favorit med?! :)



3 kommentarer:

  1. Vad roligt! Då lägger jag till din blogg i favoriter så man inte missar något.

    SvaraRadera
  2. Måste man ha en blogg för att vara med i tävlingarna?

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna delta i tävlingen!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar