söndag 28 november 2010

Vad är kärlek.

♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

Detta måste vara den absolut svåraste, och lättaste frågan att svara på.
Alla vet vad kärlek är och hur kärlek känns.
Men alla har väl lika svårt att beskriva det.
kärleken är väl det bästa som finns om det är besvarat, och det värsta som finns om det inte är besvarat.

Kärlek för mig är vad jag känner för Magnus.
Det är stor skillnad på kärlek, förälskelse, och att älska någon.
Men även här är skillnaden svår att beskriva.

Man kan vara kär utan att vara förälskad, man kan vara förälskad utan att älska, och man kan älska utan att vara kär.

Så vad är då Kärlek?
Detta är kärlek för mig.




1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag var in och kikade på tävlingskommentarerna från barntavlan från studio nele, och jag såg att Mattias(villduvinna)varit med 2 olika gånger. Det gjorde han också på en tävling jag hade på min blogg (och flera andra tävlingar också har jag sett)och det är ju fusk enligt mig iallafall. Ville bara säga till så du vet att hålla lite utkik...

    Kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar