fredag 19 november 2010

Julklappar på köpet



Nu lägger jag ut ett supererbjudande här på bloggen i samarbete med
My Little Star
. Handlar ni julklapparna hos dom får ni julklappar gratis tillbaka! :) Så passa på att få lite julklappar till dig själv när du ändå shoppar till andra =) Erbjudandet börjar gälla imorgon. Lördagen den 20 November och gäller ända fram till Julafton! För att ta del av erbjudandet lämnar ni ett julklappstips från My little stars webbshop i kommentarerna. När ni har beställt era julklappar får ni en orderbekräftelse. Svara på det mejlet och uppge "http://noonewantsforever.blogspot.com/". Enkelt!! :)



Julklappstips från My Little star




Zoobies är ett nytänkande 3 i 1 med både kramdjur, kudde & filt i en och samma produkt!



Ett måste för alla nyblivna föräldrar enligt mig!!
Jag hade inte klarat mig utan denna varken innan eller efter förlossningen.

Musikmobil som snurrar att hänga på sidan av spjälsängen.
Wille skulle älska denna!

Passa på att få fina julklappar till dig själv också=)!

1 kommentar:

  1. Veckans blogg är nu dragen, kika in och se om du vann eller anmäl dig igen! =)

    lillagroda.se

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar