lördag 13 november 2010

Nyhetsbrev

Nu har jag ordnat ett veckobrev! Så nu kan ni ha stenkoll på de tävlingar som kommer upp i bloggen! Varje vecka kommer ett nytt brev ut med de tävlingar som ligger uppe på bloggen, och även de tävlingar som kommer komma upp under veckan.

Där kommer det även finnas information om övriga erbjudanden och om jag behöver testpersoner till produkter som skall recenseras!

Är du intresserad av att få nyhetsbrevet så du inte missar de roliga erbjudanden och tävlingarna?
Skriv då din Mejl i kommentarerna eller skicka ett Mejl till mig på ErikaWilhelmsson@hotmail.com

3 kommentarer:

  1. Jag vill gärna ha nyhetsbrev, tack.


    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna ha nyhetsbrevet :) även om jag kikar in här varje dag ändå.

    anna_lager@hotmail.com

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar