söndag 21 november 2010

En dag i sängen

Idag har vi haft en dag i sängen kan man säga, jag och Wille. Vi har bara legat och gosat och myst och lekt och skrattat och ätit och slappat. Wille är på strålande humör och verkar ha lämnat den där jobbiga fasen lite bakom sig, ibland tittar han tillbaka, men för det mesta är han sig själv igen, och en riktig solstråle! =) Vi kan sitta och prata i flera timmar känns det som, han är väldigt bra på att lyssna, haha.

Vi lämnade sängen runt 13, det var dax då tyckte vi, man kan ju inte ta det lugnt hela dagen. Så vi tog på oss vinterkläderna och gick ut. Möttes av slask slask slask. Vagnen stod stilla. Det gick knappt att rucka den. I det här vädret ångrar jag att vi inte köpte 4 stora fasta hjul. Det är ett helvete att köra vagnen, usch. Men till affären kom vi i alla fall. Det är alltid nått=) Så nu ska här bakas Kärleksmums för hela slanten, för på Tisdag är det jag som står för fikat på fikan med mammamaffian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar