söndag 7 november 2010

Välkommen till världen

Jag fick världens sötaste present av Eva som var här idag.
Hon hade hittat en bok som handlar om Wille!! :)
Det roligaste är att mamman är blond och katten är vit!!!
När jag öppnade boken så fick jag rysningar eftersom den kändes skriven just till mig och Wille. Detta kommer garanterat bli favvoboken kan jag lova :)


Lille Wille
Välkommen till världen!


Lille Wille, äntligen kom du
Du ska stanna här hos oss nu!


Rulla runt med pappa ett slag.
Nu ska vi träffas varje dag!


Kom och gosa, katten min.
Du är mjuk och go och fin!


Bort med blöjan, nu är jag fri
Ren och fin vill jag bli


Sov nu i din varma säng
Sött som på en blomsteräng


Eva hade även stickat ett par supersöta vantar och sytt ett jättemjukt lapplektäcke till Wille. Vilken vän va?! Jätteroligt att ha dig och söta Astrid här!
Kom gärna snart igen!:)

1 kommentar:

  1. Go'Bokens alla böcker som riktar sig till bebisar handlar om lilla Wille :)
    Vi har fått hem lite böcker då och då. Och har nu en hel bunt med Wille-böcker.
    Ett litet tips bara. En vit katt fortsätter vara med i alla böcker och lika så den blonda mamman.
    Hoppas allt är bra!
    Kram Marie O Olivia

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar