tisdag 30 november 2010

Vinn fotokalender

Follow I got too much time to kill
Åh ni vet att jag älskar tävlingar här på bloggen. Så vi kör igång en tävling så här innan julkalendern. Lika bra att köra allt på samma gång, eller vad säger ni? :) Detta är verkligen en PERFEKT julklapp till pojkvännen, eller någon släkting! Tävlingen sponsras av Önskefoto.


Tävlingsregler
Tävlingen avslutas den 15 December.

För 1 lott: Skriv att du vill vara med i en kommentar tillsammans med din E-post!

För 2 lotter: Gilla Önskefoto på facebook. HÄR

För 3 lotter: Gör ovanstående + Tipsa om tävlingen i din Blogg där du länkar till både Mig och Önskefoto, ge mig länken till inlägget i kommentarerna. Du kan också tipsa på din facebook eller genom att mejla mig+3 vänner.


När tävlingen avslutas den 15 December dras ett nummer via en slumptalsgenerator och annonseras här på bloggen.

Lycka till!!!

Follow I got too much time to kill

35 kommentarer:

  1. Jag är med och tävlar!
    Har gillat på fb också!
    Annika Granberg
    flumankan@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med!! (en lott)
    annieellen@live.se

    SvaraRadera
  3. Jag är med
    Jag tävlar med 3 lotter :D

    länkar här: http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/november/tavlar-om-en-fotokalender-fran-onskefoto-1.html

    gillar redan på facebook sedan tidigare ( caroline rådahl)

    nu håller jag tummar och tår för att jag vinstlott får

    caroline_radahl@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Jag tar en lott! Jag är FB-fan till Önskefoto sedan tidigare.
    (Viskar lite försiktigt att det är fel länkat, kolla FB länken)

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  5. Jag vill jag vill jag viiill ;)
    anna_lager@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med.

    johannavictoria_@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Gillar redan önskefoto på FB - Anna Lundkvist (Din länk ovan är fel för övrigt - man hamnar på o-råsas sida på FB...)

    Har tipsat: http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/11/fotokalender.html

    Så 3 lotter till mig.

    SvaraRadera
  8. Vill vara med :-)
    hedberg_jessica@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. jag är med. =)

    Nadja___19@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej, jag är gärna med.
    1. turkost@gmail.com.
    2. Carita Turkos

    SvaraRadera
  11. Jag är med. :)

    ciszi@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Hej! Jag är gärna med! Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  13. Är gärna med och tävlar.
    Gillar på facebook också.
    Mvh Anneli
    gustavssonanneli@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är med och tävlar, gillar önskefoto på facebook (Sanna Kaakinen).

    Länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/december/tavlar-om-en-fotokalender.html#comment

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Hej! jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  16. jag är gärna med!!

    mail: litenmentuff@live.com

    ha det fint kram Linda

    SvaraRadera
  17. Jag är med, med tre lotter!

    1. Jag är med.
    2. Gillar på facebook (Annika Nilsson)
    3. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/noonewantsforever-15-december.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  18. Jag är med och tävlar

    Gillar dem på FB (Anna Karlsson)

    Har tipsat här men har inte länkat till önskefoto

    http://molnboanna.blogg.se/2010/december/onskefoto-1512.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  19. Jag är med!
    Har gillat på FB Madelene elisabeth jacobsen
    http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2010/december/tavla163.html
    Har tipsat också=)
    Madeli@hotmail.se

    SvaraRadera
  20. Hejsan, jag deltar gärna med 1 lott.
    Har ingen blogg.

    Hälsningar Pia
    bakforme@gmail.com

    SvaraRadera
  21. JAg är gärna med!

    Kram Stina
    fladdor@gmail.com
    http://fladdor.se

    SvaraRadera
  22. jag är med!
    mail: amanda@boppi.ax

    SvaraRadera
  23. jag är med o tävlar...

    gillar önskefoto på fb sedan tidigare, Ella Mohlin

    har länkat här: http://cuteelliz.blogg.se/2010/december/tavling-fotoalmanacka.html

    SvaraRadera
  24. kort som blir till en almanacka, det är mycket trevligt att få vända blad, vinner jag en blir jag x.a glad

    SvaraRadera
  25. Jag vill vara med! cake91089@hotmail.com

    gillat på fb

    http://jannikassmulor.blogg.se/2010/december/fan-va-ballt-om-man-skulle-fa-en-fotokalender.html

    SvaraRadera
  26. Hej jag är med och tävlar med 3 lotter:)

    Gillar dem på facebook (Linda Fors)

    Och har tipsat på facebook.

    Håller tummarna! Kram Lindet
    fors_linda@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag är med, en lott!
    Mvh Annelie M
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. jag vill vara med!! :D
    lindanilsson1990@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag är med!

    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/12/15-dec-vinn-fotokalender.html

    FB: C Regn

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  30. Jag är med såklart! har inte facebook men länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/december/15-dec-vinn-fotokalender.html

    Hoppas på tur!
    Mattias, mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Tjoho jag vill gärna vara me =)

    Gillar på fb-Caroline Jönsson
    Länk:http://caaaaaaroliine.blogg.se/vitavlar/2010/december/avslutas-15-december.html#comment

    Carolinejonssson@hotmail.com
    Hoppas!

    SvaraRadera
  32. Jag är med (:
    Kram Johanna-Sofia
    mungipa@hotmail.se

    SvaraRadera
  33. Jag tävlar!
    Mvh Jeanette. jeanette.helgesson@etanet.se

    SvaraRadera
  34. Hej

    Vad kul, lindmari@bredband.net

    marie Lindberg

    SvaraRadera
  35. Trevligt pris, men jag vill inte lämna ut min mail-adress till alla som kikar in här.
    Hoppas att jag får vara med ändå.

    Kram Lena

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar