söndag 14 november 2010

Fars Dag gånger 2

I en stor del av mitt liv gratulerade vi två personer på Fars dag. Min pappa självklart, men även min Farfar. Livet har tyvärr sin gång, och nu var det längesedan två personer gratulerades i vår familj. Men idag, idag har det vänt. Idag gratulerar jag ännu en gång två personer på fars dag.
Är det inte underbart?


Grattis på Farsdag min kära pappa.
Jag har svårt att sätta ord på hur mycket du betyder för mig. Speciellt så här på en blogg. Men jag vill att du ska veta att jag hade inte varit mycket för världen utan ditt stöd och din coachning. Du har hjälpt mig så mycket, så mycket mer än vad du själv vet om. Genom så enkla saker som TennisMatcher, men också med stora beslut i livet, ekonomi och hjälpt mig hitta mig själv och växa upp i en trygg och familjär miljö. Så mycket som du och mamma alltid förklarar hur stolta ni är över mig och Emmelie, så mycket som ni alltid har stöttat och pushat oss att tro på oss själva. Det är inte alla som har turen att ha så fina föräldrar och för det är jag så tacksam!! Jag är så glad för att Wille får växa upp med en så underbar Morfar och att han kommer få känna samma kärlek som jag alltid känt.
Tack för att du alltid är ett stöd och att du alltid finns där!



Grattis på Farsdag Pappsen
Vi har gått från ingenting till att bli föräldrar till en så underbart söt liten gosse, på bara 2 år. Tiden har gått så snabbt, och det har varit helt underbart. Aldrig har jag behövt tvivla på dina känslor till mig, eller mina känslor till dig. Aldrig tidigare har jag känt mig så säker på någonting. Jag visste redan inom några veckor att du skulle bli en underbar Pappa, det är någonting som lyser runt dig. Alla vet att du skulle bli en underbar pappa. Det är någonting med ditt lugn, och ditt mogna vuxna sätt. Du har alltid tagit hand om mig, fått mig att känna mig speciell, och så kommer Wille också känna. Wille som är så liten i din stora famn. Tillsammans är ni två värmekaminer som ligger bredvid mig i sängen på nätterna. Tillsammans är ni två pågar som kommer hitta på så mycket bus och som förmodligen kommer driva mig till vansinne flera gånger om. Jag älskar er så mycket, och jag är så tacksam för att du gör mig lyckligare och lyckligare för varje dag som går!!!


1 kommentar:

  1. Tack för din tacksamhet, för det är det finaste man kan få som förälder.
    // Pappa Lasse

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar