torsdag 11 november 2010

Linas Matkasse Meny v.46

Nu fick jag menyn för nästa vecka! Åh så spännande det var att läsa, och jag blev glatt överraskad. Allt låter supergott och smidigt! Jag ser verkligen fram emot veckan som kommer! Det ska bli så himla roligt. Första gången i mitt liv jag ser fram emot att laga mat! Jag lovar att ta mycket bilder på min tid i köket. För vem vet. Den kanske blir kortvarig. Det lär vi märka :)

Veckans meny v.46

Leverans sker måndagen den 15/11 mellan kl. 17-22

A Medel: Ostgratinerad fisk med tomat och örter, kokt potatis och broccoli
B Medel: Basilikakryddade köttfärsjärpar med pasta och sötsyrlig oliv- och paprikasalsa
C Medel: Kryddig tacoröra med bönor i tortillabröd
D Snabb: Älgskavspanna med champinjoner, ris och haricots verts
E Tuff: Äppelbrässerad fläskkarré med kokt potatis





1 kommentar:

  1. Mmmm det låter gott! Vad kul att du vill vara med och tävla på min blogg, jag har precis dragit igång en till tävling om du är intresserad!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar