fredag 19 november 2010

Ett bra hem

Elsa har nu fått ett nytt hem, ett bra hem. Det kändes direkt när jag kom dit att hon förmodligen skulle trivas där. Tanten verkade väldigt lugn och snäll och hon var redan jättekär i Elsa och Elsa verkade bli väldigt glad över att få träffa henne igen. Tanten tog alltså hand om Elsa de där 3 dagarna Elsa var "bortsprungen". Det var bilder på katter överallt. Kattkuddar, kattmatta, kattalmanacka. Elsa fick hoppa upp på borden och vara överallt och hon tanten köpte Gourmet mat till henne. Sedan säger tanten. "Snart är det Jul också Elsa, vad roligt va". Då kände jag att detta blev bra! Tanten längtar till julen lika mycket som mig och Elsa och hon kommer förmodligen få massa julklappar och säkert få leka med granen :) Ja detta kändes bra! Vi var välkomna när vi ville för att hälsa på och hon bor ju bara på andra sidan gatan! Vi ska nog gå dit redan nästa helg och fika :) Hoppas Hoppas hon trivs!!


1 kommentar:

  1. Hur länge kan man skylla på hormoner..... Jag blev tårögd av glädje för din skull. Åh vad skönt att det löste sig så bra å att du får så nära till Elsa. Många kramar

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar