tisdag 30 november 2010

För er som har tröttnat

Jag har förstått att några av er är trötta på tävlingar och vinnare och annat här på bloggen. Ni som tycker sånt är ointressant, ja ni får se fram emot 2011. Då kommer jag i stället satsa på färre tävlingar, fast med större priser! Istället för flera "småtävlingar" i veckan kör vi på riktigt stora och fina priser! Färre samarbeten med lite mer personlig touch! Fram tills dess kommer det nu under december vara ett fullständigt virrvarr av tävlingar, med 1-2 tävlingar per dag. Det är bara att hålla ut och se fram emot det nya året. 2011 satsar jag på ny design, roliga happenings, och förhoppningsvis får jag välkomna ännu fler läsare!

1 kommentar:

  1. Jag uppskattar när det är tävlingar och en massa, perfekt när man är ensamstående mamma med en inte allt för tjock plånbok om man kan kamma hem ett och annat.

    Kram Sanna

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar