torsdag 25 november 2010

Myrornas Krig

Wille har sovit nätterna genom i flera dagar nu. Med det menar jag att han bara vaknat för att amma, och jag har kunnat lägga tillbaka han i spjälsängen direkt så han somnat om. Det har varit så himla skönt och underbart! Inatt bestämde han sig för att åka tillbaka lite i tiden, och äta varje timme igen, och ha sin hemska vakenperiod mellan 6-8. Jag som hade hoppats på att det var slut med det. Men så fort man börjar bli lite avslappnad, och tycka att det är rätt gött igen, så ska det självklart komma en dipp ner. För att slå en tillbaka till jorden. Man ska inte få tycka att allt är underbart med föräldraskapet.
Det vore ju hemskt. haha.

Hur som helst. De två timmarna på morgonen (natten!!!) brukar Wille älska att titta på TV. Då kan jag få lite saker gjorda samtidigt som han sitter i sin babysitter framför TV:n och säger uuuh..uuuuh. Idag hade det hänt någonting med sändarn eller nått annat. Det fanns inga kanaler! Det var bara myrornas krig på TV, skit också tänkte jag. TV:n är ju mitt säkra kort såhär på morgonkvisten. Men oj vad min oro vad fel! UUUUUHHHH UUUUUUHHHH hördes och Wille sken upp som en sol. Tydligen var myrornas krig det bästa som finns, och mer spännande än något annat! Nu förbannar jag vaktmästarn som lagade sändaren! Nu har jag letat efter myrornas krig på TV, men det finns inte :( Förbannat att man nu för tiden har så många kanaler!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar