måndag 22 november 2010

Måndagslistan


Denna måndagen ser jag fram emot
  • Måndag: Kwang, en gammal kollega till Magnus kom hit idag och fikade och hälsade på Wille. Han fick en jättefin Nalle från Bukowski, dom är ju såååå fina!!
  • Måndag: Idag ska vi till IKEA. Och som ni vet äter jag alltid när jag kommer till IKEA, jag älskar att äta på IKEA, det hör till, haha. (Idag åker vi faktiskt dit endast för att äta) är det konstigt? :)
  • Tisdag: Tävling med Milk&Milla avslutas
  • Tisdag: Fika med Mammamaffian hemma hos Sofia!
  • Tisdag: Ny tävling i samarbete med O-råsa.
  • Onsdag: Ingenting inplanerat, någon som vill leka?
  • Torsdag: Ett foto i timmen!!! För dom som missade förra gången, eller för dom som helst enkelt vill köra igen. Jag tänker absolut vara med igen, tänker du?
  • Torsdag: Tävlingen med babybjörn avslutas. Passa på att tävla innan!!
  • Torsdag: Ny tävling i samarbete med Whiteaway!
  • Fredag: ROSMARI KOMMER!!!! :)
  • Fredag: BVC, ska bli roligt att se hur mycket han vuxit denna gång=)
  • Fredag: Tävling med kalaspinglan avslutas
  • Fredag: Ny tävling i samarbete med önskefoto
  • Lördag: Rosmari och jag ska bara mysa och leka med våra barn!
  • Söndag: Julmarknad i wadköping, promenixa med barnvagnar och inhandla gammaldags godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar