måndag 29 november 2010

Måndagslistan


Denna veckan ska bli så rolig!!
Jag har längtat till denna veckan :)
  • Måndag: Linas matkasse kommer idag igen. Det ska bli roligt att se vad recepten säger. Menyn sa ju inte så mycket denna veckan. Någon som vet vad cowboysoppa är liksom?:)
  • Tisdag: Fika med mammamaffian hos Sofia!! Missade förra veckan så jag längtar verkligen sååå mycket nu!
  • Onsdag: Julkalendern startar på bloggen! Varje dag öppnas en tävlingslucka!
  • Onsdag: En vinnare till Personlig Almanacka dras!
  • Fredag: Jag och Wille ska ha myskväll när Pappa Magnus är på julfest med jobbet!
  • Fredag: En vinnare till sovskyddet ska dras!
  • Lördag: Familjemys!!
  • Söndag: Ett foto i timmen!
  • Söndag: En vinnare av barntavlan ska dras.
  • Söndag: Julborg med hela familjen som kommer upp från Skövde
  • Söndag: Julmarknad i Wadköping med familjen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar