tisdag 16 november 2010

Mammamaffian


Nu har vi till och med en logo till vår föräldragrupp. Jag hade ingenting att göra igår, så jag fixade logan. Vi är så fruktansvärt töntiga haha. Känner ni igen vart den kommer från? :) Men vi var faktiskt 9 stycken från början och har vuxit till 12 mammor som träffas ungefär en gång i veckan fikar. Den 10 December ska vi ha julfest, då blir vi 24 vuxna och 12 bebisar hemma hos Sofie. Det lär bli kalabalik. haha. Idag fikade vi hemma hos Sara, åh vad fint hus dom hade. Jag blev riktigt avis. Jag vill också ha hus!! Med en fin trädgård! Som kommer dö, för jag har bruna fingrar. Men ÄNDÅ. Så grillar man där på sommaren, och har en liten bebispool, och en sandlåda. Åh. Här kommer i alla fall bilder från dagens fika! Som ni ser har jag vattenstämplat bilderna så ingen ska sno bilderna på era små frön, men självklart tar jag bort bilden om ni inte vill ha den på bloggen. Säg bara till!



1 kommentar:

  1. Vad roligt med ett gäng som alltid träffas och vad mysigt det låter med en julfest tillsammans och alla barn.

    Jag själv gick i en grupp när min dotter var nyfödd där vi träffades varje vecka, men det spårade ut när barnen blev runt året och vi inte fick gå kvar längre. Nu har vi bara lite kontakt via facebook och sådär.

    Kram Sanna

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar