lördag 11 september 2010

Buzzador

Som ni ser så har det kommit till en liten ja ruta här längst uppe, "Buzzador" står det.
Många av er vet kanske redan att jag är en buzzador men för er som inte vet det så kan jag ju förklara lite. Buzzador är ett företag som sysslar med promotion och marketing. Som Buzzador får man vara med i olika kampanjer som passar ens intressen, man får då testa olika produkter och sedan är det vårt jobb att prata prata prata om dessa produkter och få våra vänner att testa och säga vad de tycker. Man skriver sedan en rapport om kampanjen och vad man tyckte om produkten. Jag har varit medlem i 3 år och har fått vara med i några roliga kampanjer med exempelvis, berocca boost, Neutrogena visible clear, och storytel, mfl. Men nu har Buzzador utökats och vill ta hjälp av bloggare också.

Då jag redan hade en blogg passade detta utmärkt. Ni läsare kommer inte märka någon skillnad, endast under pågående kampanj. Jag kommer skriva att jag är med i kampanjen och kommer att utvärdera lite här vad jag tyckte om produkten och så får ni kommentera och säga om ni är intresserade av produkten så kan även ni få prova den.

Ni kan självklart också bli medlemmar. Både Magnus och Min syster har blivit medlemmar och de fick precis sin första kampanj. Lovefilm. De ska hyra film över nätet och testa hur det fungerar. 1 månads gratis abonnemang. Det tar ingen tid, man bara registrerar sig med hjälp av denna länken

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är DinSkugga):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=DinSkugga

Sådär. Nu har jag förklarat mig tillräckligt tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar