torsdag 30 september 2010

Natusan Baby - Ny kampanj



Som jag förklarat förr och säger igen så är jag en Buzzador. Det betyder att jag är med i olika kampanjer och testar olika företags produkter. Nu har jag fått möjligheten att testa Natusan first touch extra sensitive tvättservetter och Natusan firtst touch zinksalva.


Detta tänker jag ju självklart dela med mig till er läsare av!!
Har du ett barn som använder blöjor?
Vill du testa ett litet paket våtservetter och zinksalva?
Skriv då ditt fullständiga namn och adress antingen i kommentarerna eller mejla till mig på Erikawilhelmsson@hotmail.com så skickar jag servetter+salva hem till dig.
Det enda jag kräver tillbaka är att när du har provat produkterna svarar på några frågor jag har om produkten :)

Jag har 5 stycken servett+salva paket att dela med mig av.
Skynda att anmäl intresse!


Vill du också bli Buzzador och få testa på roliga produkter?
Skriv att du är intresserad i kommentarerna tillsammans med din E-post så mejlar jag dig en personlig länk.

4 kommentarer:

  1. William testar gärna dessa o berättar vad han tycker. Men du behöver inte skicka om han får testa utan det kan vi ta imorgon eller någon annan dag i så fall! Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Snobben är sugen också =) vore jätte snällt , är det fika i morgon ???? Kramar och du vi kan ju ta det när vi ses om inte annars lördag ;)

    SvaraRadera
  3. Jag har inte fått hem proverna än. Det tar ca 2 veckor. Men så fort jag får hem paketet så är ni 2 de första som får prova. Bra där att ni var snabba:)!

    Sofie: Jag har precis föreslagit en fika till Annika, du får ju självklart hänga på om du vill!

    SvaraRadera
  4. Min Måns skulle gärna prova. Mvh,Jonna
    jonna.i@spray.se

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar