måndag 20 september 2010

Hot Tub Time Machine


Handling: Ett kompisgäng som inte träffat varandra på några år träffas igen då den ena i gänget försöker ta sitt liv. De bestämmer sig för att åka tillbaka till en skidort de besökte 20 år tidigare för att muntra upp vännen. De festar i samma rum de festade i för 20 år sedan och på något sätt genom ett bubbelbadkar, åker de tillbaka 20 år i tiden och vaknar upp 1986. Hur ska de ta sig tillbaka och kommer deras framtid påverkas?



Kvällens film blev en komedi. Jag kände att jag behövde det efter denna valvakan. Jag tycker valvaka är mysigt, men det fanns inget mysigt med denna valvakan faktiskt. Därför valde jag en komedi, som faktiskt var helt ok, tack vara 1 skådespelare, inte så mycket mer. Jag har rätt svårt för komedier av denna karaktär så jag kommer ändå inte ge den så högt betyg, men jag ångrar inte att jag ägnade min kväll åt den, vilket är mer än vad jag kan säga om gårdagens film The ghost writer :)

Betyg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar