måndag 6 september 2010

Letter´s to Juliet



Handling: Sofie åker tillsammans med sin fästman på smekmånad till Italien. På upptäcksfärd medan hennes fästman söker efter perfekta råvaror till hans nyöppnade restaurang hittar hon en sevärdhet, en mur full av brev. Brev där kvinnor skriver om sina brustna hjärtan och frågor de har om förhållanden. Långt in i muren hittar hon ett gömt brev från 50 år tillbaka, hon bestämmer sig för att svara på brevet...



Denna filmen var kärleksdravvel gånger 1000. Jag orkade inte ens se filmen utan att lägga harpan vid sidan om. Den var så uppenbar, och enkel, och tråkig, och jadajadajada. Gillar du en ordentlig kärleksdänga där varenda replik känns som du redan hört förr, så är detta filmen för dig.


2 kommentarer:

  1. Men titeln är fin så nu måste jag se den bara därför haha

    SvaraRadera
  2. Anledningen till att jag såg den också=)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar