måndag 13 september 2010

SÅLD

Soffan kom upp i hela 3700 kronor på 2 timmar, men vi valde att sälja den till en jätte rar kvinna som var här och tittade på den för 3500 kronor. Men både jag och Magnus är helt chockade vilken tur vi haft idag. Vi bad dom verkligen att ta med soffan "Ni sa innan att ni skulle ta med soffan tillbaka"....chilli svarar "men vi har en policy att inte ta med soffor från djurhem", jag svarade "Men vår bil är på verkstad och jag är höggravid, så vi kan inte frakta bort den själva, snälla ta med den" då säger hon "Men sälj den på blocket eller nått då"... Ingen dum idé tänkte jag och ringde till Magnus och frågade om han också tyckte vi skulle göra det, eller om det bara var slöseri med tid. Och vi får 3500 kronor för den, för att Chilli är konstiga och inte vill ta med soffan. Jösses vilken dag det har varit. Det har varit (och nu överdriver jag inte ens) 20 budgivare. Jag tog bort annonsen efter 2 timmar ungefär när budet låg på 3000, men folk hade lyckats spara annonsen innan detta och budgivningen fortsatte på både mail, sms och telefon. Vi är mycket nöjda!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar