lördag 25 september 2010

Pussel, Pyssel och Projekt


Som ni kanske märker så händer det lite saker här på bloggen. Jag går ju som sagt mest hemma och väntar just nu, så jag har mycket tid över till bloggen och dess utseende. Designen kommer förmodligen ändras fram och tillbaka tills jag är nöjd, men det kommer även hända lite andra roliga saker här på bloggen i framtiden. Jag kan inte riktigt yppa exakt vad det är som kommer ske än, men jag har lite olika projekt på gång som kommer bli roliga för ER, mina kära läsare! Jag berättar mer senare i veckan när pusselbitarna fallit mer på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar