söndag 19 september 2010

Rösta

Man har ju kunnat rösta hur länge som helst, vi har inte gjort det.
Det känns som det hör till att rösta på själva valdagen. På nått sätt känns det mer riktigt och som rösten väger lite tyngre. Konstigt nog.

Vi skulle egentligen gått på dop idag, men inatt hade jag några värkar, och när jag vaknade hade jag mensvärk och ont i ryggen. Detta har nu avstannat, men jag har sammandragningar i princip hela tiden, vilket jag inte brukar ha på morgonen, endast på eftermiddag och kväll.

Jag känner inte att jag vill sitta i kyrkan och få värkar och börja ojja mig, eller ännu värre, vattenavgång framför prästen, jösses. Det blev helt enkelt att stanna hemma och ta det lugnt.

Idag är det 1 vecka kvar. Sista dagen som det är mer än 1 vecka idag, sen är det bara mindre. Alltid mindre än 1 vecka kvar. Mindre än 1 vecka känns väldigt nära. Alldeles för nära. Är jag verkligen redo??

Ikväll eller någon annan dag i veckan ska jag i alla fall åka och lämna doppresenten till Astrid eftersom vi inte kan lämna den idag. Jag är riktigt stolt över den faktiskt!! Jag lägger upp bild så fort jag har lämnat över den. Vill ju inte förstöra överraskningen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar